Europejska Współpraca Terytorialna

Benefit 7
Serwis > POWT RCz-RP 2007-2013
 

Benefit 7

System Benefit7+ został stworzony na potrzeby realizacji POWT RCz-RP 2007-2013. Wniosek internetowy Benefit7+ służy wnioskodawcom do złożenia wniosku projektowego w formie elektronicznej oraz w późniejszym etapie (w przypadku zatwierdzenia wniosku do dofinansowania) do monitorowania i rozliczania wydatków w ramach realizacji projektu.

Wnioskodawca rejestruje się pod własnym adresem e-mailowym i następnie pod tym adresem komunikuje z wnioskiem internetowym BENEFIT7. Dostęp do wniosku internetowego Benefit7+ jest chroniony indywidualnym hasłem wnioskodawcy służącym do rejestracji. Za udzielane informacje odpowiada wnioskodawca. Korzystanie z wniosku internetowego Benefit7+ jest bezpłatne.

Formularz wniosku projektowego w formie dwujęzycznej (czesko-polskiej) aplikacji internetowej Benefit7+ przeznaczonej do składania i administrowania wniosku w ramach POWT RCz-RP 2007-2013 znajduje się na stronie internetowej www.eu-zadost.cz. Instrukcja wypełniania wniosku stanowi załącznik nr 13 do „Podręcznika wnioskodawcy...".

Pomocy metodologicznej w tym zakresie udziela Regionalny Punkt Kontaktowy.

W przypadku problemów technicznych z aplikacją pomocy udziela Pan Arnost Kořinek, pracownik Wspólnego Sekretariatu Technicznego w Ołomuńcu.

Techniczna pomoc w przypadku problemów: korinek@crr.cz


Ilość wyświetleń: 3739